התקשרו אלינו! 052-3252420

שאלות נפוצות - FAQ

למי השירות של 'ביתי' מתאים?


אנחנו מסייעים לכל מי שמעוניין בניהול מקצועי של הנכס שלו, דוגמא לבעלי דירות שכבר משתמשים בשירות: ✦ גרים בחו"ל באופן קבוע או זמני (רילוקיישן), מגיעים לארץ בחגים ובקיץ ומחפשים פתרון בין הביקורים. ✦ בעלי דירות ללא זמן פנוי עבור ההתעסקות השוטפת והמורכבת באירוח. ✦ אנשים המעוניינים בתשואה גבוהה יותר עבור הנכס שלהם בהשוואה לזו שהם מקבלים בהשכרה רגילה. ✦ אנשי עסקים או כאלה המבקרים לעיתים תכופות בחו"ל ומעוניינים לאכלס את הדירה כשאינם בארץ.




למה להשתמש בשירות של 'ביתי' ולא לעשות את זה בעצמי?


בגלל שאת\ה יודעים שיש לכם איש קשר אמין ומקצועי שמפנה לכם זמן רב ויקר. כשהאורח מגיע, אינכם צריכים להסתמך על חברים\שכנים\משפחה ויכולים להיות בטוחים שיש לאורחים איש קשר זמין ואדיב שיטפל בהם בכל עת. בנוסף, אנחנו מארחים כבר מעל 4 שנים, ולא רק שניקח ממכם את כל המטלות הנלוות לאירוח, גם נוכל לדאוג לתפוסה גבוהה יותר, ביקורות מצוינות ואחזקה מיטבית, ככה הנכס יעבוד קשה וייצר הכנסה גבוהה יותר עבורכם. אנחנו משתמשים גם במערכת תמחור דינמית מתוחכמת שעוזרת לנהל את המחירים באופן יעיל ומיטבי יותר ממשתמשים רגילים.




אפשר להתקשר עם 'ביתי' אם אני רק שוכר ולא בעל דירה?


בהחלט! אירבנב מזמינים כל אחד לפרסם את הנכס שלו אצלם. למרות זאת, זה רעיון טוב לבדוק את הסכם השכירות או ליצור קשר עם בעל הדירה כדי לוודא שזה מקובל עבורו להתחיל בהשכרה לתקופות קצרות.




קראתי כל מיני סיפורי זוועה לגבי אורחים שהרסו נכסים. מה אתם עושים לגבי זה?


הנכסים יקרים וחשוב לנו לדאוג ולשמור עליהם כאילו הם שלנו. אנו מבצעים תהליך של סינון בקשות האורחים ומכוונים לקהל מסוים של תיירים על מנת לשמור על רמה גבוהה ולארח רק אנשים רצויים ומרוצים אצלנו. כל אורח יעבור מספר בדיקות בסיסיות ובנוסף ישאיר פיקדון בגובה מסוים כדי לכסות על נזקים במידה ויימצאו בתום השהות שלו. נזקים הם דבר נדיר בקרב האורחים שאנחנו מקבלים ולרוב מדובר בבלאי סביר.




האם אני יכול להחליט על כללים מסוימים, למשל שאני לא מעוניין בבעלי חיים?​


בוודאי, הדירה היא שלך ולפי הדרישות שלך נקבע את החוקים לדירה. בין אם מותר או אסור לעשן, להכניס חיות מחמד, לערוך אירועים וכו'. אנחנו מוודאים גם שהאורחים אינם עושים פעולות שאינן מצופות מהם לפי הכללים המוסכמים בדירה.




אוקיי, אני בעניין. מה עושים מכאן? איך זה עובד?


קודם כל, ברוכים הבאים לעולם האירוח ול'ביתי'! לאחר חתימה על הסכם התקשרות, יוקצה מומחה שיטפל בכם לאורך תהליך ההצטרפות. אלו השלבים: 1. ייעוץ עיצוב פנים, הכנת הדירה ותיאום צילום מקצועי לנכס. 2. ווידוא שהתשתיות תקינות ושהכל מוכן ליציאה לדרך. 3. פירסום הנכס בפלטפורמה של Airbnb תוך הדגשת נקודות המכירה העיקריות, ניהול שוטף ודחיפה בדפי תוצאות החיפוש.




יש סתימה בצנרת וגם האינטרנט הפסיק לעבוד. מי מטפל בזה?


אנחנו עובדים עם צוות מיומן של טכנאים ואנשי מקצוע זמינים שיכולים לטפל בבעיות בזמן אמת. חשוב לנו המענה המהיר והאדיב לאורחים, ועל כן אנחנו מתייחסים לכל בעיה בשיא הרצינות. אנחנו ניידע אותכם באופן מיידי לגבי הבעיה שזוהתה בדירה, ובמקביל נתחיל לפעול כדי לטפל בה. אינכם צריכים לעשות דבר בנידון, החיוב בגין הטיפול ייגבה בסוף החודש.




איך מקבלים את התשלום מהאורחים?


כל ההכנסות מההשכרה יגיעו ישירות לחשבון הבנק שלכם, באופן שקוף וברור, ולא יעברו דרך אף גורם אחר בדרך. כך אתם יכולים לשלוט בצורה מלאה בכספים. בסוף כל חודש תקבלו דיווח מלא על הפעילות בנכס, ותידרשו להעביר את התשלום עבור 'ביתי' בגין השירות.