top of page
חיפוש
  • Baity

לינק מותאם אישית - אסור לכם לפספס אותו!



אז Airbnb יצאו בהכרזה על כתובות url מותאמות אישית לנכסים המפורסמים אצלם. המשמעות היא שתוכלו לבחור שם ייחודי שיופיע בלינק ואותו תוכלו לפרסם במקומות אחרים ברשת עם ניראות אישית יותר. מה זה אומר לגבינו אתם שואלים? כתובות אינטרנט הן ייחודיות, משמע אם בחרתם את השם https://airbnb.com/h/tel-aviv-2br-home, הנכס שלכם יהיה הבלעדי שהלקוחות יופנו אליו בחיפוש השם הזה. בדרך הזאת אירבנב עושה צעד משמעותי לתפיסת נתח שוק גדול יותר בעולם ההשכרות לתקופות קצרות הרותח. פיזור מיליוני לינקים במנועי החיפוש של גוגל ייצור יותר הפניות לאתר שלהם, כך שאם בחרתם לקרוא לנכס שלכם בשם העסקי שלו כפי שמופיע בדף הרשמי שלכם, יש סיכוי לא רע שאורחים פוטנציאליים יופנו קודם לאירבנב לפני האתר הפרטי שלכם, וזה דווקא חסרון גדול שיוביל לפיחות בהזמנות הישירות.

מצד שני אם השכלתם להקדים ולתפוס שם גנרי המוביל בחיפושים ברשת - אתם צפויים לקבל תעבורה גבוהה הרבה יותר לדף הנכס שלכם באירבנב.

נשמע טוב! איפה עורכים את השם?



שורה תחתונה - זה טוב או לא?

הנהנית העיקרית צפוייה להיות אירבנב ללא ספק. יותר חיפושים ינותבו לאתר שלהם ומכאן שמחזור הפעילות יגדל. אם חלק ניכר מההזמנות שלכם הוא בלאו הכי דרכם - רע זה בטוח לא יהיה עבורכם, אבל במידה ואתם מנסים לקדם אתר אישי לקבלת הזמנות ישירות, כדאי לחשוב על שם שונה מזה המופיע באתר הרשמי.


שקלו היטב את השם, אבל השתמשו ונצלו את האפשרות לטובתכם.


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page